ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ

بازاریابی ایمیلی هزینه مالی و زمانی پایینی دارد و بزرگترین مزیت آن انتخاب مخاطب توسط خود شماست. ایمیل مارکتینگ در عین کمک به افزایش فروش، روشی موثر در افزایش آگاهی از برند شماست و از طریق آن ارتباطی هدفمند با مخاطبانتان خواهید داشت.

تفکیک مخاطب و طراحی کمپین

یک از معدود روش های بازاریابی که می توانید برای هر دسته از مخاطبان تان (مشتریان فعلی، بالقوه، بازدید کنندگان وب سایت و…) پیامی خاص و با هدفی جداگانه ارسال کنید ایمیل مارکتینگ است.
بعد از آن می توانید با اهداف مختلفی مانند اطلاع رسانی از یک محصول یا یک جشنواره تخفیف و یا تعاملی دوستانه با مشتریان تان، یک کمپین ایمیل مارکتینگ هدفمند طراحی کنید.

 

ایمیلی که قابل خواندن است

همه ی ما از اسپم متنفریم. از شنیدن برخی عبارت های تکراری تبلیغاتی هم خوشمان نمی آید و ایمیلی با این مضمون را نمی خوانیم. برای طراحی ایمیلی که با نیاز و سلیقه مخاطبتان هم خوانی داشته باشد، اصول زیادی باید رعایت شود. ما این اصول را می دانیم و برای شما آن را پیاده سازی می کنیم.

 

زیبایی بصری و سازگاری با تلفن های همراه

بسیاری از مردم ایمیل هایشان را در تلفن هوشمندشان چک می کنند. طراحی ایمیلی مناسب برای این دسته از مخاطبان تان همزمان با حفظ زیبایی بصری ایمیل، نیاز به طراحی متفاوتی دارد. برای آن ها میهمانی جداگانه ای تدارک می بینیم!

 

مانیتورینگ لحظه به لحظه

فست کلیک ابزارهای مختلفی را برای تحلیل و مانیتورینگ لحظه به لحظه کمپینِ اجراشده دارد. با بررسی و تحلیل رفتار مخاطبان تان نسبت به هر کمپین ایمیل مارکتینگ، علاوه بر اینکه کارایی این روش برایتان اثبات می شود ،می توانید با دستی پر و خیالی آسوده تر هدف های بعدی تان را انتخاب کرده و برای آن ها برنامه ریزی کنید.