ورزش3

ورزش3

رسانه "ورزش سه" ششمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد. در این مدت با ارائه سرویس‌های مختلف و ارتباط تنگاتنگ با مخاطبان، خود را به عنوان نامی بزرگ در بازار دیجیتال ایران مطرح کرده است. این وبسایت با ارائه خدماتی مثل خبررسانی و نمایش ویدئوها در کوتاه ترین زمان ممکن و ایجاد سرویس های ویژه و منحصر به فرد همواره مورد توجه کاربران خود قرار داشته است . بنابر یافته‌های آلکسا که مرجع اصلی رده‌بندی وب‌سایت‌ها در جلب تخمین میزان بیننده و اقبال وبسایت ها محسوب می‌شود، ورزش سه به سلطه چند ساله سایت یاهو به رتبه دوم رده‌بندی ایران پایان داد و به جای این سایت و موتور جستجوی بزرگ جهانی در رده دوم پربیننده‌ترین وب‌سایت‌های این منطقه جهان قرار گرفت. یاهو که به همراه گوگل از جایگاهی دست نیافتنی در رده بندی وبسایت ها برخوردار بود چندی در ابتدای سال 95 این سلطه را به یک رقیب ایرانی واگذار کرد . اتفاقی که برای کاربران صنعت روبه رشد دیجیتال در ایران خوشایند است و یک افتخار ملی به حساب می آید . ورزش سه پیش از این به عنوان پربیننده‌ترین وب‌سایت فارسی زبان شناخته می‌شد وپایین تر از گوگل و یاهو در رده سوم قرار داشت. ورزش سه در حال حاضر به جز بینندگان میلیونی روزانه سایت خود در ایران و سایر کشورها، میلیون‌ها مخاطب در دو عرصه دیگر رسانه‌ای دارد. یک میلیون و دویست هزار  فالوور در اینستاگرام و نزدیک به 800 هزار دنبال‌کننده در کانال تلگرام. آن چه در این بین مهم است ، این است که به عنوان مثال در اینستاگرام کاربران افراد را فالو می کنند و کمتر برندی این موفقیت را داشته . در عین حال اقبال تلگرامی ورزش سه ، با در نظر داشتن اینکه تولید محتوا در این کانال کاملا منطبق بر اصول رسانه ای و بدون استفاده از جذابیتهای کاذب است ، مایه خرسندی و غرور ماست.

این سایت از بخش ها و قسمت های مختلفی  تشکیل شده است که فضاهای تبلیغاتی آن به شرح زیر تقدیم می گردد:

صفحه اصلی ، صفحات اخبار ، سایت ویدیو ، صفحه نتایج زنده ، صفحه روزنامه ها و...

 

 

  • 0 تعداد بازیدکننده آی پی ماهیانه
  • 0 تعداد کل نمایش ماهانه
  • 0 اعضای کانال تلگرام
  • 0 اعضای کانال اینستاگرام
  • 0 رتبه الکسای ایران

صفحه اصلی ورزش3

کد جایگاه جایگاه ابعاد تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
A1 صفحه اصلی،  هدر 60*468 -  
A2 صفحه اصلی، بالای آخرین اخبار فوتبال 80*257    
A3 صفحه اصلی، بالای لیگ های ایران 80*257    
A4 صفحه اصلی، بالای گیشه روزنامه 257*80    
A5 صفحه اصلی، بالای جدول لیگ های ایران 257*80    
A6 صفحه اصلی، بالای لیگ های اروپایی 257*80    
A7 صفحه اصلی، بالای آخرین اخبار سایر ورزش ها 257*80    
A8 صفحه اصلی، بالای لیگ اروپا 257*80    
A9 صفحه اصلی، سمت چپ- گردشی(ویژه)، الماس 130*600    
A10 صفحه اصلی، سمت چپ- گردشی(ویژه)، طلا 130*400    
A11 صفحه اصلی، سمت چپ، گردشی 130*200    
A12 صفحه اصلی، سمت چپ، گردشی 130*140    

 

صفحه اصلی

صفحات اخبار

کد جایگاه
جایگاه
ابعاد
تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
B1
صفحات اخبار، هدر
468*60
 
 
B2
صفحات اخبار، بالای آخرین اخبار
257*80
   
B3
صفحات اخبار، پایین آخرین اخبار
257*80
   
B5
صفحات اخبار، پایین متن خبر
480*80
   
B6
صفحات اخبار، سمت راست- گردشی(ویژه)، الماس
130*600
 
 
B7
صفحات اخبار، سمت راست- گردشی (ویژه)، طلا
130*400
 
 
B8
صفحات اخبار، سمت راست- گردشی
130*200
   
B9
صفحات اخبار، سمت راست- گردشی
130*140
 
 

 

صفحات اخبار
کد جایگاه
جایگاه
ابعاد
تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
C1
صفحه روزنامه، هدر
468*60
   
C2
صفحه روزنامه، - گردشی
257*80
 
 

 

صفحه روزنامه

صفحه نتایج زنده

کد جایگاه
جایگاه
ابعاد
تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
F1
صفحه نتایج زنده، هدر
468*60
 
 
F2
صفحه نتایج زنده، سمت چپ- گردشی
257*80
 
 

 

صفحه نتایج زنده

صفحه اصلی ویدئو

کد جایگاه
جایگاه
ابعاد
تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
D1
صفحه اصلی ویدئو، سمت چپ 
300*80
   
D2
صفحه اصلی ویدئو، بین پربازدید هفته
650*80
   

 

صفحه اصلی ویدئو

صفحه پخش ویدئو

کد جایگاه
جایگاه
ابعاد
تعرفه ماهانه
(به ريال)
وضعیت
E1
صفحه پخش ویدئو، بالا  ویدیو
650*80
   
E2
صفحه پخش ویدئو، پائین ویدیو
650*80
 
 
E3
صفحه پخش ویدئو، بالا یا پایین ویدئوهای مشابه (گردشی)
257*80
 
 

 

صفحه پخش ویدئو

سایر خدمات فست کلیک

  • تبلیغات بنری

    چند هزار نفر؟ چند صد هزار نفر؟ چند میلیون نفر را می خواهید با برند یا محصولتان آشنا کنید؟ به پربازدیدترین وب س...

  • تبلیغات موبایلی

    هر فرد به طور میانگین روزی 4.5 ساعت از تلفن هوشمند خود استفاده می کند! دوست دارید چه سهمی را از این 4.5 ساعت داشته ...

  • تبلیغات کلیکی

    تبلیغات کلیکی یا همان Pay Per Click به معنای “پرداخت در ازای کلیک” میباشد. در این نوع تبلیغات، با نمایش بنر در رسان...

  • روابط عمومی و درج اخبار

  • بازاریابی محتوا

    هیچ چیز برای یک حرکت تبلیغاتی (از هر نوعی) بدتر از دیده نشدن و مورد اهمیت واقع نشدن نیست! محتوای پیام های تبلیغا...

  • بازاریابی رسانه های اجتماعی

    ارزان ترین و صمیمی ترین رسانه های دنیا یعنی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین فرصت هایی هستند که می توانید هم برای...

  • طراحی کمپین تبلیغات آنلاین

    هر فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی در صورتی ثمربخش خواهد بود که در ابتدا و پس از تعیین اهداف بازاریابی سازمان، یک ...

  • سئو

    تقریبا هر کس هرچیزی را که بخواهد، حداقل یک سر به گوگل می زند! سئو سایت تان را شروع کنید و خودتان را در صفحه اول ن...

  • ایمیل مارکتینگ

    بازاریابی ایمیلی هزینه مالی و زمانی پایینی دارد و بزرگترین مزیت آن انتخاب مخاطب توسط خود شماست. ایمیل مارکتین...

  • تبلیغات گوگلی

    روزانه میلیون ها جست و جو در گوگل می شود. چقدر مایلید تا در جست و جوهای مرتبط با کسب و کارتان در اولین نتایج دید...