بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
۲۳ مرداد ۱۳۹۸معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که می تواند به ما در جذب مشتری کمک کند.
1 تحلیل بازدیدکنندگان سایت
ابزار قدرتمندی است که به منظور تعقیب فعالیت های سایت رقبا می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این وب سایت می توان اطلاعات مختلفی از قبیل رتبه جهانی وب سایت، میزان فعالیت های درون کشور، میزان بازدیدکنندگان سایت، بونس ریت، تایم آن سایت، نامناسب بودن کلمات کلیدی، جستجو و ترافیک ارجاع، ترافیک به ازای کشور و منابع را به دست آورد. همچنین با استفاده از این ابزار می توان سایت خود را مورد بررسی قرار داد و یک آمار واضح از کلیه فعالیت های خود به دست آورد. از ویژگی های این ابزار، قابل نصب بودن بر روی مرورگر به صورت اکستنشن است تا به آسانی در دسترس باشد.
Compete ابزاری قدرتمند و پرکاربرد است که در رابطه با بازدیدکنندگان سایت و میزان ترافیک آن اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.
الکسا یکی از ابزارهایی است که بسیاری از سئوکاران از آن برای رنک سایت استفاده می کنند. این سایت اطلاعات دیگری را نیز در اختیار قرار می دهد ولی این اطلاعات معمولا با خطاهای زیادی رو به رو است. الکسا با سرعت و دقت بالایی در دیدن رنک کمک می کند. همچنین این سایت اطلاعاتی در رابطه با تعداد بک لینک ها نیز ارائه می کند که در بسیاری از موارد درست است. نکته مهم در رابطه با الکسا این است که الکسا زمان سایت را به درستی نشان نمی دهد و بهتر است به جای استفاده از این الکسا بدین منظور از ابزار gtmetrix استفاده شود.
Google Analyticsیا تحلیلگر ترافیک گوگل یکی از کاربردی ترین ابزارهای است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
Google Analyticsاطلاعات مختلفی از قبیل ویژگی های جمعیت شناختی، رسانه های اجتماعی، منایع ترافیکی مختلف، سئو، بازدید از صفحات و اطلاعاتی از این قبیل را در اختیار کاربر قرار می دهد.
Experianیکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی است که در تجزیه و تحلیل داده ها نقش بسزایی را ایفا می کند. این ابزار بستری را فراهم می آورد تا بتوان با استفاده از داده ها فرصت مناسبی برای ایجاد کسب و کار به دست آورد. با توجه به امکاناتی که این ابزار در اختیار کاربر قرار می دهد، استفاده از آن با رشد قابل توجهی همراه خواهد شد.
با ماه همراه باشید . . .