تبلیغات موبایلی
هر فرد به طور میانگین روزی 4.5 ساعت از تلفن هوشمند خود استفاده می کند!
دوست دارید چه سهمی را از این 4.5 ساعت داشته باشید تا از طریق این رسانه سیار ارتباطی نزدیک و سریع با مخاطبان خود برقرار کنید؟
برای اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.
فست کلیک یک شبکه تبلیغاتی آنلاین با محوریت تبلیغات هوشمند بر روی وب، موبایل وب و اپلیکیشنهای تلفن همراه است که به تبلیغ دهندگان کمک میکند تا به شکلی هدفمند تبلیغات خود را در معرض دید میلیونها ایرانی قرار دهند و به ناشران و توسعه دهندگان کمک میکند تا از رسانه خود جریان درآمدی جدیدی داشته باشند. با فست کلیک ، تبلیغ کنید، تبلیغ بگیرید و بهتر دیده شوید
روش های محاسبه هزینه تبلیغات در موبایل مارکتینگ :
هزینه براساس کلیک - cpc :
در این روش زمانی هزینه تبلیغات پرداخت خواهد شد که کلیک روی آگهی انجام شده باشد و هزینه ای بابت نمایش آگهی یا مدت نمایش آگهی پرداخت نخواهد شد .
به این ترتیب آگهی دهندگان می توانند مطمئن باشند که زمانی پول پرداخت خواهند کرد که مشتریان بالقوه به سمت آنها هدایت شده اند.
هزینه بر اساس فعالیت -cpa :
در این روش زمانی هزینه تبلیغات پرداخت خواهد شد که فعالیتی صورت پذیرد به عنوان مثال در قرارداد فی مابین به ازای نصب اپلیکیشن مورد نظر ، یا به ازای هر سفارش، ثبت نام، عضویت در خبرنامه، فروش و … هزینه دریافت می شود .
با استفاده از این روش تبلیغ دهنده اطمینان بیشتری دارد زیرا پولی که می پردازد درست بابت یک مشتری است و ریسک بسیار کمتری متحمل می شود.