طراحی کمپین تبلیغات آنلاین
هر فعالیت بازاریابی و تبلیغاتی در صورتی ثمربخش خواهد بود که در ابتدا و پس از تعیین اهداف بازاریابی سازمان، یک برنامه و کمپین حرفهای برای آن طراحی شود. مقصد را به ما نشان دهید؛ پیدا کردن مسیر و ابزار پیمودنش با ما.
اعتمادتان را بی پاسخ نخواهیم گذاشت!
حرفه ای ترین آژانس بازاریابی و تبلیغات آنلاین کشور، با داشتن رسانه های قدرتمند و تیم متخصص طراحی واجرای کمپین های تبلیغاتی، آماده رساندن صدای شما به گوش همگان می باشد.
قدرتمندترین رسانه ها در فست کلیک
قوی ترین و پربازدیدترین وب سایت های کشور
پرمخاطب ترین و هدفمندترین رسانه ها در شبکه های اجتماعی
حرفه ای ترین های کشور در فست کلیک
با تجربه ترین مشاوران تبلیغات، بازاریابی و برندینگ دیجیتال
گرافیست های خوش ذوق و توانمند
نویسنده های خلاق و خوش فکر
لابراتوار سئو هماهنگ با استانداردهای روز گوگل
طراحان با سلیقه و نواندیش ایمیل های تبلیغاتی
و طراحان اپلیکیشن نیاز سنج و متخصص؛ آماده فتح تک تک قله هایتان هستند!
مقصدتان را به ما نشان دهید
چه هدف هایی را می خواهید دنبال کنید؟
هدف های فروش و به طور کلی بازاریابی و برندینگ تان را به ما بگویید.
پیام تبلیغاتی تان چیست؟
جشنواره فروش دارید؟ تخفیف ویژه ای دارید؟ می خواهید لوکس بودنتان را به نمایش بگذارید؟ یا مقرون به صرفه ترین محصولات را تولید می کنید؟
چه پیامی را می خواهید برای مخاطبان به نمایش بگذارید؟
چه در زمان انتخاب پیام و چه در زمانی که می خواهید قالب نمایش این پیام (مانند بنر، لندینگ پیج، شبکه اجتماعی، اپلیکیشن و…) را مشخص کرده و طراحی کنید؛ ما در کنار شما هستیم!
رسانه های مناسب را انتخاب کنید
با داشتن بیش از یکصد وب سایت پربازدید و برتر ایران و تیمی متخصص در زمینه های مختلفی چون مدیریت شبکه های اجتماعی، سئو، تبلیغات گوگلی و ایمیل مارکتینگ، بهترین و هدفمندترین رسانه ها را در اختیارتان می گذاریم!
برای انتخاب مناسب ترین رسانه ها، با توجه به اهداف و بودجه تان به شما راهکار می دهیم و در نهایت به مرحله اجرا می رسیم و از شما دعوت می کنیم تا در کنار ما قهوه ای بنوشید و پیشبرد اهدافتان را تماشا کنید!
اسکناس هایتان را کپی کنید!
نوبت به تعیین بودجه می رسد.
احتمالا متوجه شده اید که در حال استفاده از الگوی 5M هستیم. بیشتر کارشناسان عقیده دارند که بعد از تعیین اهداف، پیام و رسانه هاست که بودجه را تعریف می کنند و اگر بودجه کافی نبود، در برنامه های قبلی باید تجدید نظر کرد و ان ها را با بودجه هماهنگ ساخت.
به هر حال در هر مرحله ای که تمایل داشتید می توانید اسکناس هایتان را وارد دستگاه کپی کنید، تا بعد از اتمام کمپین، اصل بودجه و کپی های آن را دریافت کرده و چند رقمی را نیز به عدد حساب بانکی شرکت تان اضافه کنید!
ارزیابی کنید!
خبر خوبی که برایتان داریم این است که فست کلیک برای هر نوع از خدماتی که بخواهید برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید ابزارهایی کاربردی برای تحلیل و بررسی کمپین اجراشده و نتایج به دست آمده از آن، به صورتی کاملا جزئی و دقیق فراهم آورده است.
از همان ابتدای شروع کار، همه ی فعالیت ها توسط ابزارهایی که داریم مانیتور شده و به ثبت می رسد.
بدین ترتیب با داشتن آمار و اطلاعاتی جامع از کمپین اجراشده، می توانید با چشمانی باز و ذهنی توانمند برای فتح قله های بعدی تان برنامه ریزی کنید!