• ارزان‌ترین و صمیمی‌ترین رسانه‌های دنیا یعنی شبکه های اجتماعی یکی از بهترین فرصت‌هایی هستند که می‌توانید هم برای افزایش و نگهداری مشتریان‌تان و هم برای برندینگ‌تان قدمی بزرگ بردارید. اگر به دنبال حضوری مفید و اثربخش در شبکه های اجتماعی هستید، جای درستی آمده‌اید!

     

تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار

یکی از روش‌های تبلیغاتی که امروزه بسیار در جهان مطرح شده است، تبلیغات به واسطه افراد تاثیرگذار است. یعنی کسانی را که در فکر عامه مردم تاثیر می‌گذارند محبوبیت این روش تبلیغاتی کاملاً قابل درک است. مطمئناً وقتی شخصیت مورد علاقه شما در مورد محصول یا خدمات یک برند صحبت می‌کند، شما اعتماد بیشتری به این برند خواهید کرد و با تمایل بیشتری به سمت آن خواهید رفت.

تبلیغات در شبكه هاي اجتماعي

حضور در شبكه هاي اجتماعي و خواندن مطالب مختلف از این طریق، به بخشی از زندگی اغلب افراد تبدیل شده است. بنابراین، جای تعجب ندارد که بسیاری از کسب و کارها، از شبكه هاي اجتماعي به عنوان یکی از روش‌های تبلیغات اینترنتی استفاده می‌کنند. بر طبق آمار، بیش از ۲۰ میلیون ایرانی در کانال‌های شبكه هاي اجتماعي عضو هستند و بیش از ۱5۰ هزار  کانال شبكه اجتماعي  ایرانی وجود دارد. در حقیقت، یک ایرانی به طور متوسط در روز، بیش از 30 مطلب مختلف را در اين شبكه ها مطالعه می‌کند.

تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از پربازده‌ترین روش های تبلیغات اینترنتی محسوب می‌شود. اینستاگرام برای برندها اهمیت بیشتری دارد؛ چراکه طبق آمار بیش از 15 میلیون ایرانی در این برنامه حساب کاربری دارند و درصد بیشتری از افراد، برندهای محبوبشان را از طریق این شبکه دنبال می‌کنند.