روابط عمومی و درج اخبار

روابط عمومی و درج اخبار

از رویدادها و تازه های کسب و کارتان خبر میسازیم و آن را در انبوه رسانه ها نشر میدهیم

از رویدادها و تازه های کسب و کارتان خبر میسازیم و آن را در انبوه رسانه ها نشر میدهیم
 

امروزه روابط عمومی را هنر هشتم و دست آورد قرن بیستم می نامند.

روابط عمومى، ترجمه واژه انگلیسى public Relations است و در زبان عربى (العلاقات العامه) ترجمه شده است.

 

روابط عمومى پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن و عملى ممتد، مداوم و طرح ریزى شده ، که از طریق آن افراد و سازمان ها مى کوشند تا تفاهم و پشتیبانى کسانى را که با آنها سرو کار دارند و برای توسعه شان اهمیت دارند ، را به دست آورند.

 

تقریباً هر سازمانی که با افکار عمومی سر و کار دارد و نیازمند تصویر روشنی از خود نزد آن است، روابط عمومی را به خدمت می‌گیرد ، آنها می دانند که چطور به شکلی شفاف بنویسند، صحبت کنند و با تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان و موسسه خود به رفع و رجوع مسائل بپردازند.

 

روابط عمومی برای بلندمدت برنامه‌ریزی می‌کند و با صبر وحوصله و اختصاص زمان به مشتری برای فکر کردن و نیز همین زمان برای شرکت در جهت جلب رضایت هرچه بیشتر مشتری و ارائه خدمات بهتر سعی در دائمی کردن مشتریان و مخاطبان شرکت دارد.

 

ارائه چهره واقعی و شفاف شرکت به مشتریان، از وظایف مهم روابط عمومی است و اگر این درک بوجود آید که مشتریان صاحبان اصلی شرکت هستند و بدون وجود آنها شرکت وسود دهی معنی نخواهد داشت در می‌یابیم که باید به روابط عمومی حرفه‌ای به دیده یک عنصر و یک لازمه در هر سازمانی نگریسته شود.

 

بازگو کردن واقعیت‌های سازمان‌ها برای مشتریان و حد این شفاف سازی دغدغه اصلی روابط عمومی‌ها است چرا که آنجا که پای بازگو کردن اسرار سازمان در میان است میان حقوق مشتری و اسرار سازمان باید به بهترین نحو توازن برقرار کرد.

 

ساختن چهره‌ای مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت و نیز مطرح کردن نام یا برند در بین این همه سازمان و شرکت که روزانه به تعداد آنها افزوده می‌شود، کاری است که تنها یک روابط عمومی حرفه‌ای و آگاه از عهده آن بر می‌آید.

 

فست کلیک به عنوان مشاور و حامی رسانه ای می تواند همراه روابط عمومی شرکت ها و موسسات و ... در رسیدن به اهداف والایشان باشد.