4 ابزار پرکاربرد در تحلیل لندینگ پیج

۶ تير ۱۴۰۱ 4 ابزار پرکاربرد در تحلیل لندینگ پیج

ارزیابی و بهبود لندینگ پیج یکی از مهمترین گام های افزایش فروش و نرخ تبدیل مخاطبان است. در این مقاله با 4 ابزار پرکاربرد در تحلیل صفحه فرود آشنا می شویم.

چهار ابزار آنالیز و تحلیل صفحات فرود (لندینگ پیج ها):

 

1-Google optimize 

برای بهینه سازی کمپین یکی از بهترین روش ها،روش A/B تست بوده که یکی از روش های گوگل اپتیمایز است. از مزیت های بزرگ گوگل اپتیمایز می توان به اتصال این ابزار به گوگل انالیتیکس، تگ منیجر و دیتا استدیو اشاره کرد. استفاده از ابزار Optimize کاملاً رایگان است.

 

2-CRAZYEGG 

شما با استفاده از این ابزار می توانید متوجه شوید که کدام یک از قسمت های لندینگ شما برای مخاطب جذاب بود البته برای استفاده از این ابزار شما تنها 30 روز مهلت استفاده رایگان را دارید.

 

3-Google Analytics
گوگل انالیتیکس بهترین ابزار برای هر دیجیتال مارکتر است. با استفاده از آمار Google Analytics  و بررسی پارامترهایی مانند Bounce Rate  یا نرخ پرش، Time On Site ،Session Duration و از این دسته اطلاعات می توانید لندینگ خود را بهبود بدید.

 

4-Google page speed tools

این ابزار به شما کمک می کند که سرعت لندینگ خود را چه در نسخه موبایل چه در نسخه ی دسکتاپ ارزیابی کرده و آن را بهبود ببخشید.