بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

۲۳ مرداد ۱۳۹۸ بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

معرفی ابزارهای دیجیتال مارکتینگ که می تواند به ما در جذب مشتری کمک کند.

به نام خدا 
 
سلام خدمت همه همراهان گرامی فست کلیک؛
 
همانطور که می دانید اولین گام در بازاریابی دیجیتال، جذب مخاطب است که بدین منظور می توان از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بهره مند شد. 
لذا با توجه به اینکه آژانس تبلیغاتی فست کلیک یکی از پایه گذاران حوزه دیجیتال مارکتینگ صنعت تبلیغات کشور می باشد، بر آن شدیم تا شما مخاطبین عزیز را با ابزارهای برتر و نکات ظریف آن در جذب مخاطب آشنا کنیم.
 
ابزارهای برتر دیجیتال مارکتینگ عبارتند از:
1. تحلیل بازدیدکنندگان سایت
2. ابزارهای تجزیه و تحلیل دیجیتال
3. سئو ( تجزیه و تحلیل کلمه کلیدی )
4. سئو ( بررسی رتبه )
5. سئو ( خزش در سایت )
6. سئو ( بررسی بک لینک )
7. تبلیغات اینترنتی
8. مدیریت و بررسی اینفلوئنسر
9. پلتفرم های مدیریت داده و هدف قرار دادن مخاطب ( بسترهای مدیریت اطلاعات و مخاطبان )
 
 

1 تحلیل بازدیدکنندگان سایت

 SimilarWeb

ابزار قدرتمندی است که به منظور تعقیب فعالیت های سایت رقبا می توان از آن استفاده کرد. با استفاده از این وب سایت می توان اطلاعات مختلفی از قبیل رتبه جهانی وب سایت، میزان فعالیت های درون کشور، میزان بازدیدکنندگان سایت، بونس ریت، تایم آن سایت، نامناسب بودن کلمات کلیدی، جستجو و ترافیک ارجاع، ترافیک به ازای کشور و منابع را به دست آورد. همچنین با استفاده از این ابزار می توان سایت خود را مورد بررسی قرار داد و یک آمار واضح از کلیه فعالیت های خود به دست آورد. از ویژگی های این ابزار، قابل نصب بودن بر روی مرورگر به صورت اکستنشن است تا به آسانی در دسترس باشد.

 

Compete

Compete  ابزاری قدرتمند و پرکاربرد است که در رابطه با بازدیدکنندگان سایت و میزان ترافیک آن اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

Alexa

الکسا یکی از ابزارهایی است که بسیاری از سئوکاران از آن برای رنک سایت استفاده می کنند. این سایت اطلاعات دیگری را نیز در اختیار قرار می دهد ولی این اطلاعات معمولا با خطاهای زیادی رو به رو است. الکسا با سرعت و دقت بالایی در دیدن رنک کمک می کند. همچنین این سایت اطلاعاتی در رابطه با تعداد بک لینک ها نیز ارائه می کند که در بسیاری از موارد درست است. نکته مهم در رابطه با الکسا این است که الکسا زمان سایت را به درستی نشان نمی دهد و بهتر است به جای استفاده از این الکسا بدین منظور از ابزار gtmetrix استفاده شود.

 

Google Analytics

 Google Analyticsیا تحلیلگر ترافیک گوگل یکی از کاربردی ترین ابزارهای است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 Google Analyticsاطلاعات مختلفی از قبیل ویژگی های جمعیت شناختی، رسانه های اجتماعی، منایع ترافیکی مختلف، سئو، بازدید از صفحات و اطلاعاتی از این قبیل را در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

Experian

 Experianیکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی است که در تجزیه و تحلیل داده ها نقش بسزایی را ایفا می کند. این ابزار بستری را فراهم می آورد تا بتوان با استفاده از داده ها فرصت مناسبی برای ایجاد کسب و کار به دست آورد. با توجه به امکاناتی که این ابزار در اختیار کاربر قرار می دهد، استفاده از آن با رشد قابل توجهی همراه خواهد شد.

 

با ماه همراه باشید . . .