پرواز شاهین طلایی در آسمان فست کلیک

۲۵ دي ۱۳۹۷ پرواز شاهین طلایی در آسمان فست کلیک

چهارمین دوره از جشنواره تبلیغات ایران در 12 دی ماه سال 1397 با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب با حضور صدها مدیر و کارشناس آژانس‎های تبلیغات، دست‎اندرکاران روابط عمومی‎ها و مدیران بنگاههای اقتصادی، در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

نقش ویژه و اهمیت تبلیغات در پیشبرد اهداف سازمان­ها و شرکت­ها، ازجمله بانک­ها و بیمه­ها و سازمان‌های پیشرو که بر کسب سهم بیشتر از بازار مالی و تجاری تأکید دارند، بر کسی پوشیده نیست. درواقع، هر روز جایگاه تبلیغات در دنیای اطلاع‌رسانی، کسب‌وکار و فعالیت‌های ترویجی، پررنگ‌تر و قوی‌تر می‌شود.

چهارمین دوره از جشنواره تبلیغات ایران در 12 دی ماه سال 1397 با شعار خلاقیت، اثربخشی تبلیغات، حق انتخاب با حضور صدها مدیر و کارشناس آژانسهای تبلیغات، دستاندرکاران روابط عمومیها و مدیران بنگاههای اقتصادی، در مرکز همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد.

بر این اساس، بنگاه‌های اقتصادی و مؤسسات خدماتی و تولیدی، پیوسته در راستای اثربخش کردن تبلیغات و تنوع بخشیدن به روش‌های آن تلاش می‌کنند. در کشور ما طی سال‌های اخیر، توجه به تبلیغات، گسترش‌یافته و بانک‌ها، مؤسسات اعتباری و بیمه‌ها و سایر سازمان‌های پیشرو، سالانه حداقل حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان صرف فعالیت‌های تبلیغاتی خود می‌کنند. اگر این رقم شایان توجه در مسیر صحیح و با استفاده از روش‌های نوین، خلاق و اثر­بخش و در قالب کمپین‌های علمی تبلیغی، صرف نشود، نه‌تنها بهره‌وری لازم را نخواهد داشت، بلکه منابع مالی هنگفتی را بدون ایجاد ارزش‌افزوده، هدر خواهد داد.

در این جشنواره که با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و انجمن صنفی شرکت‌های تبلیغاتی ایران برگزار شد، شرکت فست کلیک به عنوان مجموعه‌ای پویا و با تجربه در عرصه تبلیغات دیجیتال با ارائه یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین محصولات خود با نام پلتفورم تخصصی (ویدئو پلاس) با نظر هیأت محترم داوران جشنواره موفق به دریافت شاهین طلایی( اثر برتر تبلیغاتی ) شد.